7 τρόποι να νικήσεις το άγχος των εξετάσεων

Μήπως έφτασε η περίοδος που ξημεροβραδιάζεσαι πάνω από τα βιβλία, αλλά το άγχος των εξετάσεων δεν λέει να φύγει; Μπορεί ο χρόνος να μετρά αντίστροφα & οι εξετάσεις να βρίσκονται πιο κοντά από ποτέ, όμως πρέπει να ξέρεις ότι:

🟢 Το άγχος των εξετάσεων είναι ένα από τα πιο φυσιολογικά πράγματα που μπορεί να μας συμβούν.

🟢 Νιώθουμε ένταση & αγωνία καθώς κανείς δεν θέλει να αποτύχει.

🟢 Το υπερβολικό άγχος σε κάνει μη παραγωγικό στο διάβασμα σου.

🟢 Το άγχος είναι διαχειρίσιμο & μπορεί να μετατραπεί στον καλύτερο σύμμαχό σου.

Η ομάδα μας έχει μερικά tips για να αντιμετωπίσεις εύκολα το άγχος των εξετάσεων που σε κάνει να πνίγεσαι σε μια κουτάλια νερό:

  1. Κατάγραψε το πρόγραμμα του διαβάσματος & των δραστηριοτήτων σου από την αρχή της εβδομάδας ή την προηγούμενη μέρα.
  2. Βάλε στην καθημερινότητά σου μια αγαπημένη δραστηριότητα που σε χαλαρώνει. Π.χ. Περπάτημα, γιόγκα, αερόβια άσκηση, θέατρο
  3. Δώσε ένα διάλειμμα στον εαυτό σου τη στιγμή που σε πιάνει έντονο άγχος. Π.χ. Σταμάτα για λίγο το διάβασμα & κάνε κάτι που σε ευχαριστεί.
  4. Διάβασε σε χώρους που σε ηρεμούν & σε εμπνέουν.
  5. Μικρές βαθιές ανάσες κατά τη στιγμή της εξέτασης πάντα βοηθούν.
  6. Φρόντισε τον ύπνο & την διατροφή σου.
  7. Να θυμάσαι ότι οι εξετάσεις δεν καθορίζουν απόλυτα το μέλλον σου.

in-between I Κέντρο Ψυχοθεραπείας

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *