7 πράγματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις πεσμένος/η

Είναι ημέρες που νιώθεις την ενέργεια σου να είναι στα ύψη & άλλες που ψάχνεις απεγνωσμένα να βρεις που «χάθηκε»; Αν κάτι θα θέλαμε όλοι να παραδεχτούμε είναι ότι:

🟣 η ψυχολογία μας μπορεί να έχει πολλά σκαμπανεβάσματα

🟣 το άγχος & η πίεση της καθημερινότητας μπορούν να «ρουφήξουν» όλη μας την ενέργεια

🟣 είναι αποδεκτό μερικές φορές να νιώθουμε λίγο πεσμένοι

🟣 είναι λογικό να αναζητούμε την «μαγική» λύση που θα μας κάνει να αισθανθούμε περισσότερο ευδιάθετοι

Η διάθεση μας μπορεί να έχει τόσο κακές όσο & καλές στιγμές. Όμως πρέπει να θυμάσαι, ότι η καλή ψυχική υγεία είναι κάτι που χτίζεται.

Μερικές ιδέες για το τι να κάνεις όταν νιώθεις πιεσμένος/η:

  1. Φρόντισε λίγο παραπάνω τον εαυτό σου τις ημέρες που δεν νιώθεις καλά.
  2. Περιόρισε την επικοινωνία σου με ανθρώπους που ρίχνουν την αυτοπεποίθηση σου.
  3. Μοιράσου τα συναισθήματα σου με ανθρώπους που εμπιστεύεσαι & σε κάνουν να νιώθεις  καλύτερα.
  4. Μην γίνεσαι αυστηρός κριτής του εαυτού σου.
  5. Δεν χρειάζεται να υπερφορτώνεις το πρόγραμμα σου με υποχρεώσεις που σου προκαλούν άγχος & πίεση.
  6. Προγραμμάτισε μια μικρή απόδραση με φίλους που θα σε κάνει να αναζωογονηθείς.
  7. Ξεκινά ψυχοθεραπεία & μάθε πώς θα αλλάξεις τους λόγους που σε κάνουν να νιώθεις ψυχολογικά πεσμένος/η.

in-between I Κέντρο Ψυχοθεραπείας

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *