6 Μυστικά για να νικήσεις τις Κρίσεις Πανικού

Πολλές φορές ακούμε ανθρώπους να λένε: «Ήταν πολύ έντονο. Ένιωσα να πνίγομαι, δεν υπήρχε αρκετός αέρας», « Άρχισε να χτυπάει η καρδιά μου τόσο δυνατά που νόμιζα ότι θα πεθάνω». Αυτό είναι λοιπόν η λεγόμενη κρίση πανικού. Μια σύντομης διάρκειας «έκρηξη» έντονου άγχους & φόβου που προκαλεί το αίσθημα του αβοήθητου, του ανεξέλεγκτου & του «ουρανοκατέβατου», ενώ παράλληλα δημιουργεί στο άτομο ταχυκαρδία, δύσπνοια, εφίδρωση, ζάλη & ναυτία.

Μπορεί οι κρίσεις πανικού να είναι ακίνδυνες για τη ζωή, αλλά αποτελούν μια από τις πιο τρομακτικές & εξαντλητικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει κάποιος. Δεν αντιμετωπίζονται από την μια μέρα στην άλλη, ούτε υπάρχει το μαγικό αντίδοτο που θα τις εξαφανίσει.

Υπάρχουν όμως μερικά μυστικά που εάν τα ακολουθήσεις μπορείς να κερδίσεις το προβάδισμα & να αποκτήσεις τον έλεγχο σε σχέση με τις κρίσεις πανικού:

  • Μάθε μια τεχνική χαλάρωσης. Πάρε βαθιές & σωστές αναπνοές.
  • Διώξε τις καταστροφικές σκέψεις. Εστίασε σε μια θετική σκέψη.
  • Μην απαρνείσαι την κρίση πανικού. Αποδέξου αυτό που βιώνεις.
  • Άρχισε να εκτίθεσαι σε εκείνο που σε τρομάζει.
  • Εντόπισε & κατέγραψε αυτό ακριβώς που σου προκαλεί τον πανικό.
  • Ξεκίνησε ψυχοθεραπεία.

in-between

Κέντρο Ψυχοθεραπείας

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *